Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Αγαπημένες μου blogφιλεναδες,
μετά από πολλά χρόνια αποχής,λόγω φόρτου εργασίας, επανέρχομαι δρυμίτερη,πάντα δημιουργική, να μαθω τα νέα σας, να σας περιγράψω τα νέα μου, αλλά και τα νέα του Voyage in Art, του καλλιτεχνικού εργαστηρίου μου, και να μοιραζόμαστε απορίες, γνώσεις και διαδρομές στην τέχνη.
Με την επιστροφή μου, θέλω ενημερώσω τις φίλες που με ρωτούν για το πού μπορούν να μαθαίνουν τα νέα μας.
Λοιπόν το site μας είναι : www.artvoyage.gr το email : info@artvoyage.gr στο facebook και Istagram αναζητήστε και κάντε like στο Voyageinart.
Μιάς και βρεθήκαμε και πάλι, σήμερα θα αναρτήσω κάποια από τα έργα σεμιναρίων, που έχω δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια και θα ήθελα τις δικές σας αποριες, για τις τεχνικές που χρησιμοποίησα σε όποιο έργο μου, σας ενδιαφέρει.
Θα περιγράψω αναλυτικά ότι εσείς μου ζητήσετε πάντα με κέφι, αγάπη,μεράκι για όλα αυτά που μας ενώνουν και νιώθω πανευτυχής να φανώ χρήσιμη με συμβουλές ειδικά στις φίλες μας που δεν μπορούν να είναι στα σεμινάριά μας.
Σήμερα θα αναρτήσω κάποια από τα έργα μου και με πρώτη ευκαιρία έρχονται νέες φωτογραφίες.....
Χαίρομαι τόσοοοο πολύ που είμαι και πάλι στο παρεάκι μας.......να είσαστε όλες καλά και να τα λέμε βρε κορίτσια..... σας φιλώ προς το παρόν.




























1 σχόλιο:

  1. ολα τα θαυμασααααα αλλα εμειναν τα ματια μου στο κουβαδακιιιιιιιιιι καλαο καλοκαιριιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή