Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ανακυκλώνουμε τις λάμπες μας σε χριστουγεννιάτικα στολίδια





            Στο πνεύμα των Χριστουγέννων και τα μαθήματα που κάνω σε Συλλόγους. 
         Με decoupage, ζωγραφική, γκλιτεράκια, πάστες χιονιού, κορδέλες και άλλα καλούδια, ανακυκλώνουμε τις ηλεκτρικές λάμπες μας σε χριστουγεννιάτικα στολίδια για το δέντρο μας, αλλά και για χαρούμενα συμβολικά δωράκια. Μαζί με τις ευχές μου για καλά Χριστούγεννα, η λάμπα που χθές βράδυ τελείωσε και είναι το επόμενο μας μάθημα. Εορταστικά με ανακύκλωση και δημιουργίες για να μην σαλτάρουμε με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας και σίγουρα μας αγγίζουν.

12 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα Σοφία!!!Όμορφο μπλογκ!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα στολίδια!!!Καλές γιορτές!!!Άν και λίγο νωρίς ακόμα...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα! Φανταστική η ιδέα σου! Μου αρέσει πάρα πολύ! Έχεις κάνει ντεκουπάζ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο μπράβο! τι υπέροχη ιδέα μου έδωσες....Σπεύδω να υλοποιήσω την ιδέα σου!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς βρεθήκαμε Ευχαριστω για την επισκεψη στο μπλογκ μου και που γινατε μελος Μολις εγινα κ εγω στο δικο σας. Θα χαρω να τα λεμε με σχολια στις αναρτησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρίσκω γλυκιά Σοφία στο σεργιάνι του όμορφου μπλογκ σου.
    Καμαρώνω τις ωραίες δημιουργίες σου, γεια στα χέρια σου!!!

    Καλό Π/Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα!! Θα σε επισκέπτομαι για να βλέπω τις όμορφες δημιουργίες σου. Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως σε βρήκα Σοφία!!Πολύ όμορφο το μπλόγκ σου με ξεχωριστές δημιουργίες.
    Ελπίζω να τα λέμε.
    Καλό βράδυ,Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Σοφία!!!!!!!Πολύ όμορφη η λαμπίτσα!!Την Εχω φτιάξει και γω πολλές φορές!!!!Είναι πανέμορφες.Αλλα τα Χρισούγεννα έτσι κι αλλιώς είναι πανέμορφα!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Wowwww is very beautiful your blog, congratulations you are a great artist. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφακι μου με τον καλό σου λόγο πάντα!!σε αγαπάω!!!!τις λάμπες πάντα μου ήθελα να τις φτιάξω αλλά όλο και κάτι άλλο μου τράβαγε την προσοχή....ευχομαι όλο επιτυχίες ανήσυχο πνεύμα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλεναδιτσες μου σας ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας λόγια. Κρίστυ μου, ναι η λάμπα είναι ντεκουπαρισμένη και ανακυκλωμένη δηλαδή καμένη. Δουλεύεται πολύ άνετα και το χάρηκαν πολύ οι μαθήτριες. ΄Εφη μου τρέξεεεεεε να υλοποιήσεις την ιδέα. ΄Εχεις πολλές καμένες λάμπες???? Φιλιά και ευχαριστίες σ΄όλες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή