Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Και το τριώδιο ανοίγει!!!!
ΜΑΣΚΑ ΜΕ POWERTEX & ΔΑΝΤΕΛΕΣ
Κι εγώ ως νέος Φαντομάς χρειάζομαι μια εορταστική ατμόσφαιρα μάλλον, για να κάνω μια νέα ανάρτηση και μάλιστα επίκαιρη. ΄Ομως γενικά πήζωωωωω. Αυτο είναι η αιτία στην πραγματικότητα. Δουλεύω πολύ μη νομίζετε ότι είμαι χαλαρή. Αντιθέτως νιώθω ότι δεν σταματώ παρά μόνο όταν έρθει 10 ή 11 το βράδυ και τότε πέφτω ΞΕΡΗΗΗ. ΄Ενα είναι το παρήγορο. Κάνω πράγματα που αγαπώ και εισπράττω τόσηηηηη αγάπη από τις μαθήτριές μου που γεμίζω.
Ευκαιρία λοιπόν οι ΑΠΟΚΡΙΕΣ και έκανα μάθημα - εκπληξη στα κορίτσια μου ΜΑΣΚΕΣ τις οποίες ετοίμασα, εννοώ σχεδίασα και έκοψα και εκείνες τις διακόσμησαν με decoupage και πούλιες,πέρλες, φτερά, δαντέλες, τρέσες .......κέφι και μεράκι. Το χάρηκα κι΄εγώ αλλά κι΄εκείνες. 
Η μάσκα της Κυριακής απεικονίζει τη λεπτότητά της με ακρίβεια

Η μάσκα της Μαρίας που μας παίδεψε ιδιαίτερα άχ αυτό το κρακελέ δύσκολη υπόθεση στο χαρτί.....

Οι μάσκες της Πόπης τσάκ-μπάμ δύο μάσκες έφτιαξε

Το Ρανάκι μου δεν είχε έμπνευση όμως τελικά βγήκε πολύ σοφιστικέ η μάσκα της.

Φολκλόρ η ethnik η μάσκα της Ματίνας


Εύη και μια γαλάζια θάλασσα η μάσκα της

Μαρία μου φοβητσιάρα κοίτα τελικά τι αποτέλεσμα λεοπάρ και εντυπωσιακό!!!!!

Η άλλη Μαρία έδωσε ρεσιτάλ με γκλιτεράκια και σκόνες

Προσθήκη λεζάντας

Τα μαυρόασπρα σχέδια κέρδισαν τελικά......

Και τα χρώματα τι κέφι δίνουν!!!!!

Με τις δημιουργίες των μαθητριών μου λοιπόν σας εύχομαι ¨"ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ¨ με υγεία και ας βάλουμε κέφι, χρώμα, διάθεση στη ζωή μας. 

7 σχόλια:

  1. Καλό τριώδιο σε όλα τα κορίτσια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πρώτη πολύ εντυπωσιακή και οι άλλες αρκετά ενδιαφέρουσες.
    Καλή Αποκριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι να'σαι καλά!!Καλές αποκριές!!!πολύ καλές οι προσπάθειες των κοριτσιών..άντε και σε βενετσιάνικες μάσκες τώρα!!!Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλως σε βρηκα!!!!!

    Τι ομορφες μασκες!!! ειναι αλλιως το χειροποιητο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή